人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Tree and Snow






ご存知の通り,私はこういう大逆光が大好きです・・・。
木と雪があう,”季節”ですね。

I like a photo with back light.










さて私の身内の話で大変恐縮ですが,本日my兄が入籍しました。
そしてさらに皆様にはどうでもいいかもしれませんが,偶然私の後輩も本日入籍しました。
なんておめでたい日なのでしょうか!

こういうめでたい日には,そう,逆光に強いN付き16-35F4を記念にですね・・・・。
(だって,17-50 sigma君がなかなかゴーストフレア大好きで・・・)
ん~でも,来月からの通勤用にコンパクトのミラーレスもほしくてたまらないです・・・。
いや,結婚式用にフラッシュが先すかね??!!

でも,,,とりあえず何かと理由をつけてレンズ等を買い増すのは・・・やめた方がいいと思うのです・・・。
(自分への戒め・・・)

I am afraid that I mention about my relatives and friend.
My brother had his marriage registered and, by coincidence, my junior in lab who graduated last year also did it today!
It is very very very happy today!!

So, in commemoration, I want to buy a lens, 16-35F4 with N, good for back light..
and compact mirroless??
or speed light for the ceremonies???
But,,, I should abandon them...;;;

by tktuyuki | 2011-02-02 23:46 |