人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Hachimantai Vol.6 Mt. Iwate!
















八幡平シリーズもこれで最後となりました。
この日はとても天気が良く,八幡平からもきれいな岩手山が見ることができました。
一枚目は滝沢からですが・・・。

それにしても岩手山は,方角によって形が全然違うのが面白いですよね。
いつも見ている盛岡側からとは違い,またおもしろいです。

昨年からいろいろな場所(といっても決まりきっていますが;)で岩手山撮ってますので,
今度またお見せしますね~

次のシリーズは,奥州・平泉です!
あ,欧州ではありません。あぁヨーロッパいってみたい・・・。
(なんかなんも書くこと思いつかない・・・)

This is last article of Hachimantai series.
The day was very fine weather. So i could see Mt. Iwate clearly from Hachimantai.
(1st picture is from Takizawa)

Mt. Iwate shows us his many shapes from each directions.
I usually see it from Morioka city. It looks more interesting shape than it from Morioka.

I will show many pictures of Mt. Iwate taken from many directions at some time.

Next series will be Oshu・Hiraizumi!



コワイヨォ・・・






by tktuyuki | 2010-03-21 20:57 | 岩手風景