人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Night scene @ Iwayama










For a break in snow, I show night scene of Morioka from Iwayama. Iwayama is a famous for seeing it. Morioka is not big city. However, in sunny day's night we can see the city with mountains(but when this pictures were taken, it was cloudy...). I missed in 4th picture. it was blurred. I will try to take more good pictures next time.

雪の休憩として岩山からの盛岡の夜景です。岩山は盛岡近郊にある山で,夜景が有名な場所です。盛岡はあまり小さな街じゃありませんが,夜景はこぢんまりしていてまとまっていますし,晴れの日は岩手山をバックに夜景を撮れます。が,今回は残念ながら曇り・・。さらに4枚目ぶれてるし・・・。次回再チャレンジ!

夜景がきれいなので,女性の方と行くことがあるかと思いますが,そのときはこういいましょう。
「君と一緒だといつも見ているこの夜景も,やけぃにきれいに見えるよ・・・」

そして明日から群馬へ出張へ。空いた時間で伊香保温泉にも行ってきます。カメラも一応持って行きますので,ご期待ください。でも荷物が重くなるのが・・・。







誰がこんなに同じの飲むんだろ・・・。

by tktuyuki | 2009-11-26 22:57