人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Halloween! But...





As you know, yesterday evening was Halloween. So, A Halloween party was held at my lab the day before yesterday. Candles, Pancakes and some deserts. It had got to be very interesting. Unfortunately, I couldnt attend that because I caught cold. It is very unlucky... Body temperature was risen at about 38.5. It is new flu? Now, I am resting at home... The picture was taken by mate in the lab using my camera. Thanks!

ご存じの通り,ハローウィンでしたね。研究室でハローウィンパーティをしました。キャンドルつけてパンケーキ焼いて・・・。楽しかったんだろうなぁいいなぁ。というのも風邪で参戦できず非常に悔しい思いを・・・。体温38.5ぐらいまであったしインフルエンザかなぁ・・・。今は自宅静養中だいぶ良くなりました。この写真は自宅から念写・・・ならず,研究室の方に私のカメラで撮っておいてもらいました。残念・・・。

皆さんも,風邪を引いたらすぐになおるように,静養せーよー。

by tktuyuki | 2009-11-01 17:45