人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Kabushima






八戸ではうみねこで有名な蕪島にも寄ってきました!

Kabushima, famous for Umineko, one of see gull.















が、うみねこは一匹もおらず・・・どうやら8月には北海道行っちゃうそうです・・・。
残念だったので、後輩にうみねこの物真似をしてもらい写真撮っておきました。

その後は八食センターで海鮮丼食べて、酒のつまみの乾物を。
↑の鮭とば、日本酒はもちろんチーズと一緒にワインとも合ってかなりおいしく、超おすすめです!

そいうわけで、八戸は自然はもちろん、食事もおいしく街(夜)も楽しくいいところでした^^!

But the Umineko were not there because they go to Hokkaido on August after breeding season. So, I took picture of lab mates imitating Umineko.

After that, I had see food at Hassyoku center and bought dry see food for nibbles with alcohol. The Saketoba in upper picture, dried sermon, is very good for not only Japanese sake, but also wine with cheese.

Hachinohe is very good town with beautiful nature, delicious see food and interesting night shops!

by tktuyuki | 2012-09-23 11:24 | 風景