人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Glorious view of Morioka and Japanese silver glasses, the sunset version.











さて,前回の記事よりも時間がたち,夕日と夕焼けとなりました。
なんか地の利を利用せず,山並みをつぶしましたが私はこういうのが好きです・・・。

そしてこの場所(天峰山?),やはり人気でこの日は数人カメラマンが。
いつもお会いし,お世話になっている方にもたまたまお会いできました。
いつもいろろと教えていただきありがとうございます。

そういえばこの日,大学でも写真を撮っていたのですが,
向こうから歩いてきたおばあさんに,フィルターケース落としてしまっていたのを教えてもらいました。
今日は一日本当に,人の恵を感じることができました。

と,ダジャレは言わず,今日はいい話で終わらせておきます。(※思いつかなかったわけではありません)

The sun started to set and the sky changed evening glow after the former article.
I like these sky although I dont use the geographic advantages.

Some camera men were there because this place is very popular for taking pictures.
I saw a sir who I often see, and I appreciate him for teaching me about taking pictures.

At the day, I also took pictures at my college.
Then a old woman noticed me that I dropped a filler case.
I felt people's kindness since early morning.

by tktuyuki | 2010-09-30 12:54 | 岩手風景