Memories with Mr. good young man















ある盛岡出身の好青年が,お盆に盛岡に来られていたと言うことで,先日盛岡デートをしてきました。
しかし,夕日を撮るつもりがあいにくの雨。
でも,その非常に好青年でグッドヤングマンと盛岡を歩いていると,天気に関わらずとてもウキウキワクワクでチョーベリーエキサイティングでした。
いい夏の思い出になりました。
ありがとうございました!

その後は盛岡の写真ブロガーさんたちと飲み会。
つい楽しすぎて,”ちょっとだけ”はしゃいじゃいました(てへっ)。
みなさんありがとうございました!
今度はエンドレスで飲みましょう^^

※あのとき,日本酒をスタートさせてたら確実に大破轟沈していました。
さけを避けといてよかった・・・。(残してごめんなさい)

A Good young man had been Morioka in this Obon season.
So, I went out with him in Morioka with our cameras.
The weather was bad although we planned to take the sunset.
But, I was so exciting because He is very COOL and GOOD young man!
It became good memory of this summer.

After then, I had party with photographers have own blog in Morioka.
I effervesced because they are all good and interesting men.
Let's have an endless drinking party next time!
[PR]

by tktuyuki | 2010-08-19 08:14 | お祭り・イベント | Comments(2)

Commented at 2010-08-19 23:30
ブログの持ち主だけに見える非公開コメントです。
Commented by tktuyuki at 2010-08-20 07:01
>>鍵コメ様
また凄くやりましょう^^